Întrebări frecvente
Pentru a veni în ajutorul vostru, avem câteva răspunsuri la întrebările pe care le-am primit de la voi.

17 iunie, 2016

Cât costă livrarea?

Livrarea este gratuită.

Cum se face livrarea?

Produsul va fi gata în 3 zile de la confirmarea comenzii. Va fi livrat către tine în maxim 24 de ore, dacă adresa ta este în aria de acoperire Cargus, iar dacă nu în maxim 48 ore. Adresa de livrare nu poate fi schimbată odată ce comanda a fost expediată către tine. Aceasta ar putea presupune mărirea costului de transport și mărirea timpului de livrare.

Pot printa poze de la prieteni?

Pentru a putea printa poze de la prieteni trebuie să ai acces la contul lor de Instagram. Printăm doar fotografiile de pe Instagram la care ai acces deplin.

Cum se face plata?

Folosim metoda de plată cu ramburs, adică plata comenzii se va face la ridicarea coletului de la curier. Dacă vrei sa faci tabloul cadou plata se poate efectua și prin virament bancar, pentru mai multe detalii va rog să ne contactați. Toate prețurile noastre sunt în RON și sunt finale. Uneori se pot aplica reduceri cu ajutorul codurilor promoționale pe care le luați de la concursuri sau vi le dăm noi. Totodată ne rezervăm dreptul ca în cazul anumitor comenzi să solicităm plata integrală sau parțială în avans.

Pot face tabloul cadou?

Da. Toate tablourile noastre pot fi cadouri minunate și unicate. Acestea vor venii ambalate numai bune de făcut cadou.

Pot anula comanda sau modifica după ce aceasta a fost plasată?

Dacă vrei să modifici sau să anulezi comanda te rugăm să ne suni la numărul de telefon: 0747 365 094 sau să ne trimiți un e-mail la adresa atelier@printstafoto.ro în maxim 24 de ore de la comandă.

Am primit rama deteriorată. Cum procedez?

Dacă ai primit rama deteriorată, te rugăm să ne anunți în maxim 48 de ore de la primirea coletului la numărul de telefon: 0747 365 094 sau să ne trimiți un e-mail la adresa atelier@printstafoto.ro și vom încerca să găsim o soluție la această problemă.

Am introdus codul promoțional, dar nu se aplică reducerea. Cum pot beneficia de cod?

În cazul în care ai folosit un cod promoțional de la un concurs, verifică dacă ai introdus codul corect sau dacă concursul mai este valabil. În cazul în care ai nevoie de informații suplimentare ne poți contacta la numărul 0747 365 094.

Pot adăuga un cod promoțional după finalizarea comenzii?

Codul promoțional nu poate fi adăugat după trimiterea comenzii. Pentru a utiliza un cod promoțional acesta trebuie folosit înainte de a finaliza comanda.

Nu îmi place tabloul. Cum procedez pentru retur?

Dacă nu ești mulțumit de tablou te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0747 365 094 sau pe adresă de e-mail atelier@printstafoto.ro. Returul produsului se va face în maxim 10 zile lucrătoare și trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat.

Pe ce se printează fotografiile?

Imaginile tale vor fi printate pe o hârtie fotografică de cea mai bună calitate. Trebuie să ai în vedere că imaginile care au o luminozitate slabă, ca de exemplu fotografiile făcute noaptea, vor fi imprimate granulat și neclare. Deasemenea trebuie să ști că imaginile apar întotdeauna mai luminoase pe un ecran, iar cu cât aplici mai multe filtre la o fotografie aceasta se va imprima mai puțin clară.

Te rugăƒm sムai în vedere acest lucru atunci când selectezi fotografiile.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?

Te rugăm contactează-ne pe chat sau pe adresa de e-mail.